Σύμφωνα με Ευρωπαϊκή έρευνα της UPS και της ComScore

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Βάσει των αποτελεσμάτων, όλο και περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν ηλεκτρονικά αγορές και επιθυμούν περισσότερες εναλλακτικές στην παράδοση στο σπίτι, βελτίωση των υπηρεσιών επιστροφής και αυξημένο έλεγχο στον χρόνο παράδοσης. Επιπλέον, τα κανάλια της κινητής τηλεφωνίας και των social media επηρεάζουν τον τρόπο αγορών, με το 44% να δηλώνει πως είναι λιγότερο πιθανό να συγκρίνει τις αγορές όταν χρησιμοποιεί mobile app του λιανέμπορου, σε αντίθεση με ένα mobile website. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 5.500 διαδικτυακούς καταναλωτές σε Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο.