Στο πλαίσιο αυτό, η Watt+Volt επιστράτευσε το γνωστό δίδυμο των ηθοποιών Δήμητρα Παπαδοπούλου και Θοδωρή Αθερίδη για να επικοινωνήσει τη νέα της υπηρεσία smartwatt, σε μία «in-house» δημιουργίας καμπάνια. Σε επίπεδο προσφορών και εκπτώσεων, ο Ήρων και η Communication Factory προβάλλουν μέσα από νέα καμπάνια την παροχή 2 μηνών δωρεάν ρεύματος στους συνδρομητές, ενώ η Elpedison, με τη δημιουργική επιμέλεια της McCann Athens, επικοινωνεί την προσφορά ηλεκτρικού οικιακού ρεύματος με 1 ευρώ την ημέρα για τους 5 πρώτους λογαριασμούς (καθώς και έξτρα έκπτωση για την έγκαιρη εξόφληση λογαριασμών).

Από την πλευρά της, η εταιρεία Protergia προσφέρει στους νέους οικιακούς πελάτες τη μειωμένη νυχτερινή χρέωση για όλο το 24ωρο για τους 6 πρώτους μήνες και κατόπιν, παρέχει έκπτωση για την εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού. Όλα αυτά, με τη δημιουργική υπογραφή της The Newtons Laboratory. Στον «χορό» των εκπτώσεων έχει μπει και η ΔΕΗ, η οποία προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης οφειλών και έκπτωση στους συνεπείς πελάτες που πληρώνουν εγκαίρως τους τρέχοντες λογαριασμούς τους. Όπως είναι γνωστό, η ΔΕΗ είχε δεσμεύσει κονδύλι 400.000 ευρώ για την επικοινωνία του προγράμματος «Συνέπεια». Την έντονη κινητικότητα του κλάδου παροχής ηλεκτρικής ενέργειας δείχνει και η είσοδος νέων παικτών, όπως η νεοσυσταθείσα KEN, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Καράτζη.