Πτώση του οικονομικού κλίματος βλέπουν στελέχη των retail και FMCG, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ

Νέα επιδείνωση του οικονομικού κλίματος, λόγω της πανδημίας του Covid-19, βλέπουν στελέχη του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας FMCG, αναφέρεται σε έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) το χρονικό διάστημα 1-11 Νοεμβρίου. Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι 48% θεωρούν ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν το τρέχον εξάμηνο, ενώ 37% ότι θα παρουσιάσουν μείωση. Επιπλέον, μόλις 3% θεωρεί ότι η οικονομική κατάσταση βελτιώθηκε και το 89% ότι χειροτέρεψε.

Παράλληλα, το 58% πιστεύει ότι η επίδραση του Covid-19 θα διαρκέσει τουλάχιστον ως το τέλος του 2021, ενώ το 80% ότι η αγορά και η οικονομία θα επηρεάζονται έως το τέλος του 2021 ή και περισσότερο. Ωστόσο, το 84% εκτιμά ότι οι εταιρείες είναι καλύτερα προετοιμασμένες στο νέο lockdown, με το 86% να έχει εφαρμόσει πρωτόκολλα υγιεινής αυστηρότερα από τα επιβεβλημένα, το 83% να έχει δώσει έμφαση στη σωστή παράδοση των προϊόντων και το 76% στο e-commerce, ενώ το 82% έχει κάνει κάποιου τύπου δωρεά στο κράτος.