Ηλεκτροκίνηση, απομακρυσμένη πώληση αυτοκινήτων, ανταλλακτικών και υπηρεσιών, αλλαγή των ικανοτήτων και γνώσεων των ανθρώπων του κλάδου αυτοκινήτου, αυτόνομη οδήγηση και car sharing θα βρεθούν στο επίκεντρο του 1ου Επιχειρηματικού Forum Αυτοκινήτου.

Τρεις ηγετικές προσωπικότητες του κλάδου αυτοκινήτου και μετακίνησης θα δώσουν το «παρών» στο 1ο Επιχειρηματικό Forum Αυτοκινήτου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 4 Οκτωβρίου στη Λίμνη της Βουλιαγμένης.

Το Forum, το οποίο διοργανώνει η εταιρεία Diaplous ssda Ltd και τελεί υπό την αιγίδα και υποστήριξη του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, έχει στόχο να μεταφέρει τον παλμό των εξελίξεων και τις αλλαγές τις οποίες επιφυλάσσει το εγγύς και απώτερο μέλλον στον κλάδο.

Συγκεκριμένα, θα συμμετάσχουν 3 καλεσμένοι από τη Γερμανία και, συγκεκριμένα, οι Jürgen Stackmann, πρώην CEO και μέλος ΔΣ του Volkswagen Group και Ford Motor Germany, Ralf Meunzel, διοικητικό στέλεχος του Autohaus, Springer Automotive Media, και Patrick Fruth, CEO TÜV Süd Auto Service, στρατηγικού συνεργάτη της αυτοκινητοβιομηχανίας από το ξεκίνημά της.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Κωνσταντίνος Μητροπαπάς, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της diaplous ssda Ltd, μίλησε στο DailyFax για τους στόχους και τις επιδιώξεις της εκδήλωσης. Χρυσοί χορηγοί της εκδήλωσης είναι οι ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ, Toyota και Lexus.

DF: Κύριε Μητροπαπά, θα θέλατε να μας πείτε ποιο είναι το καινούριο που φέρνει το Forum;

Κ. ΜΗΤΡΟΠΑΠΑΣ: Είναι η πρώτη φορά που άνθρωποι της παγκόσμιας κεντρικής σκηνής του αυτοκινήτου θα βρεθούν στη χώρα μας και θα μιλήσουν, όχι για να παρουσιάσουν ένα καινούριο αυτοκίνητο, μια νέα υπηρεσία ή ένα καινοτόμο σύστημα/διευκόλυνση που εισάγει η εταιρεία τους. Θα έρθουν 3 σημαντικά άτομα, τα οποία, από 3 διαφορετικές οπτικές γωνίες, θα μοιραστούν τις σκέψεις, γνώσεις και εκτιμήσεις τους για το μέλλον. Είναι καινοτόμο, απαιτεί τόλμη από πλευράς μας και, σίγουρα, θα αποκαλύψει τα κομμάτια του παζλ που λείπουν ακόμη και στους καλά γνωρίζοντες του χώρου του αυτοκινήτου.

DF: Είναι τόσο σημαντικοί αυτοί οι άνθρωποι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά σας;

K.M.: Χωρίς δεύτερη σκέψη, είναι ακριβώς όπως το είπατε. Εξαιρετικά σημαντικοί. Αν στο ξεκίνημα της ιδέας και, συζητώντας τη, κάποιος μου έλεγε ότι θα καταφέρει να έχει στην Ελλάδα, τις κεφαλές των τριών αυτών πλευρών -αυτοκινητοβιομηχανία, στρατηγικός συνεργάτης αυτοκινητοβιομηχανίας, media βιομηχανίας αυτοκινήτου της Γερμανίας- στο ίδιο τραπέζι, θα έβαζα στοίχημα ότι είναι αδύνατο να επιτευχθεί. Επετεύχθη, όμως, με 100 ανθρώπους του χώρου να έχουν την ευκαιρία να ακούσουν τις εκτιμήσεις τους για το μέλλον και να θέσουν ερωτήσεις.

DF: Ποιοι εκτιμάτε ότι θα παρακολουθήσουν ή θα έπρεπε να παρακολουθήσουν αυτό το Forum;

K.M.: Εκτιμώ ότι θα το παρακολουθήσουν εκείνοι που έχουν ανοικτό μυαλό στις εξελίξεις οι οποίες έρχονται και θα επηρεάζουν τις επενδύσεις και το όραμά τους, την εργασία, τις σπουδές που θα ακολουθήσουν, τις επιλογές σε ανθρώπινο δυναμικό και τις γνώσεις εκείνων που θα εντάξουν στην ομάδα τους. Παράλληλα, εκτιμώ ότι αφορά σε εκείνους που είναι δορυφόροι του στενού πυρήνα των εταιρειών αυτοκινήτου, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα, άμεσα (ανταλλακτικά, εκπαίδευση, λογισμικά, επιπλώσεις, ακίνητα κλπ.) ή έμμεσα (real estate, ασφάλιση, τραπεζικές υπηρεσίες, δίκτυα και τηλεφωνία, ενέργεια κλπ.).

DF: Όσα θα συζητηθούν αναμένονται άμεσα ή σε βάθος χρόνου στον κλάδο;

Κ.Μ.: Αναμένονται άμεσα, μεσοπρόθεσμα, αλλά και μακροπρόθεσμα. Η ηλεκτροκίνηση και η απομακρυσμένη πώληση αυτοκινήτων, ανταλλακτικών και υπηρεσιών (Over The Air) είναι ήδη εδώ, αλλά συνοδεύονται από μια «ουρά», τις αναταράξεις της οποίας λίγοι έχουν εκτιμήσει. Η αλλαγή των ικανοτήτων και γνώσεων των ανθρώπων του κλάδου αυτοκινήτου αύριο, πλησιάζει και ήδη διαφαίνεται, ωστόσο, περιλαμβάνει πολλά σημεία, τα οποία χρήζουν έγκαιρης προσοχής. Τέλος, η αυτόνομη οδήγηση, ο διαμοιρασμός αυτοκινήτων (car sharing) και οι εφαρμογές λύσεων μετακίνησης είναι εκείνα που ακολουθούν, έχουν όμως ήδη δρομολογηθεί.