H Meta είναι η τελευταία εταιρεία social media που ζητά από τους χρήστες της να πληρώσουν για την επαλήθευση λογαριασμού τους, ακολουθώντας τις προσπάθειες των ανταγωνιστών της, συμπεριλαμβανομένου του Twitter, να «χτίσουν» μια εναλλακτική πηγή εσόδων πέρα από τη διαφήμιση. Η νέα υπηρεσία «Meta Verified» για το Facebook και το Instagram θα επιτρέψει στους χρήστες να συνδεθούν με celebrities και άλλα δημόσια πρόσωπα, διαθέτοντας ένα «blue check» το οποίο θα επιβεβαιώνει την ταυτότητά τους, με τη χρέωση να ξεκινά από τα 11,99 δολάρια μηνιαίως.

Ενώ ο Elon Musk χαρακτήρισε την κίνηση του «αντιπάλου» του «αναπόφευκτη», τα έσοδα είναι πιθανό να είναι οριακά, τουλάχιστον προς το παρόν. Το Meta Verified μπορεί να προσθέσει 2 έως 3 δισ. δολάρια στις ετήσιες πωλήσεις της Meta, σύμφωνα με τον αναλυτή του Bloomberg Intelligence, Mandeep Singh, ενώ τα έσοδα της εταιρείας πέρυσι ήταν περίπου 117 δισ. δολάρια.

Ωστόσο, ο ίδιος τόνισε ότι η κίνηση αυτή μπορεί να αποδειχθεί επωφελής για τους «δημιουργούς», οι οποίοι πληρώνοντας για την επαλήθευση θα μπορούν να προστατεύουν το περιεχόμενό τους αλλά και να βοηθούν τις αναρτήσεις τους να ξεχωρίσουν. Η Meta θα λανσάρει τη συνδρομητική υπηρεσία αυτή την εβδομάδα στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, ενώ η διαδικασία επαλήθευσης θα την επίδειξη κρατικών εγγράφων ταυτοποίησης

(Πηγή: AdAge)