Στο πλαίσιο του εορτασμού της παρουσίας 30 χρόνων στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, η εταιρεία Κρι Κρι σε συνεργασία με την Ogilvy, δημιούργησε μια επετειακή τηλεοπτική καμπάνια που στόχο έχει να ενημερώσει τον Έλληνα καταναλωτή για την πορεία της, την προσήλωση στην ποιότητα και τα επιτεύγματα της όλα αυτά χρόνια. Ο Παναγιώτης Τσινάβος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που η συμπλήρωση των 30 χρόνων από την κυκλοφορία του πρώτου γιαουρτιού Κρι Κρι μας βρίσκει στην 1η θέση της παραγωγής γιαουρτιού για την Ελληνική αγορά. Με τη νέα μας τηλεοπτική καμπάνια θέλουμε να μοιραστούμε με τους καταναλωτές τις αξίες οι οποίες συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχημένη πορεία και να τους ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που μας έχουν δείξει όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και να δεσμευτούμε απέναντί τους ότι συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά».