Για ταυτότητα και καμπάνια των Nomint και Trout
Η εταιρική ταυτότητα, που σχεδιάστηκε από την εταιρεία Nomint, ακολουθεί την τάση του παγκόσμιου design η οποία χαρακτηρίζεται από καθαρές φόρμες, πλακάτα χρώματα και δισδιάστατες εφαρμογές ώστε να λειτουργεί εξίσου αποτελεσματικά σε όλες τις πλατφόρμες. Κύριο χαρακτηριστικό είναι το Alpha logo το οποίο υπογράφει το κλείσιμο όλων των trailer αγκαλιάζοντας σχηματικά τους παρουσιαστές. Η on air Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Alpha, που απέσπασε το βραβείο ΕΒΓΕ της κατηγορίας, σχεδιάστηκε από την Trout και αποτέλεσε συνέχεια της εταιρικής ταυτότητας με πέντε θεματικά IDs. Η αίσθηση της καμπάνιας ήταν ανάλαφρη και χαρούμενη, με χριστουγεννιάτικα στολίδια και σύμβολα με εναλλαγές στην κίνηση, τα οποία κατέληγαν στο Alpha logo.