Από τον Eric Urdahl, «γκουρού» του ευρωπαϊκού online marketing, που θα δώσει το παρόν στο συνέδριο της 27ης Ιουνίου

Στο Online Marketing Conference 2013, που διοργανώνει το Marketing Week την Πέμπτη 27 Ιουνίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, o Eric Urdahl, ένας από τους «γκουρού» του ευρωπαϊκού online marketing, δίνει συγκεκριμένες απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω σημαντικά ερωτήματα, ενώ παράλληλα συμβουλεύει διαφημιζόμενους, agencies, αλλά και παρόχους περιεχομένου.

Θεωρούμενος ως ένας από τους «γκουρού» του interactive marketing στην Ευρώπη, o Eric Urdahl έχει μία μακρά σταδιοδρομία που περιλαμβάνει διευθυντικές θέσεις σε μεγάλες διεθνείς εταιρείες όπως United Internet Media (UIM), Madvertise και Sοny Europe, γνωρίζοντας έτσι όχι μόνο την οπτική γωνία διαφημιζόμενων, agencies και εκδοτών, αλλά και διαφορετικές καινοτόμες πρακτικές, όπως performance marketing, targeting & mobile advertising.

Έχει διατελέσει μέλος ΔΣ του ΙΑΒ Europe, ενώ ήταν ο ιθύνων νους του κομβικού white paper «Brand Advertising & Digital» που ο οργανισμός δημοσίευσε προ διετίας και άλλαξε τα δεδομένα στις αντιλήψεις και προτιμήσεις πανευρωπαϊκών διαφημιζόμενων. Τίτλος του Online Marketing Conference 2013 είναι «360 Vision. With four Is» και η βασική θεματολογική ατζέντα του θα εστιάσει στα four Is: «Invest», «Innovate», «Interact» και «Integrate». Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του ΙΑΒ Ηellas.