Αποτίμηση της χρονιάς που πέρασε και ενημέρωση σχετικά με τους αναπτυξιακούς στόχους του 2024, πραγματοποίησε η Γερμανός στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου συνεργατών του Δικτύου της, εστιάζοντας στον πελάτη και τις ανάγκες του, στις εφαρμογές του AI στον κλάδο του retail και στη χρήση των έξυπνων συσκευών.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε ότι η επισκεψιμότητα στα καταστήματα ενισχύθηκε σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τους 13,5 εκατ. πελάτες, ο τζίρος των προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά, ενώ επιτεύχθηκαν και οι στόχοι της στις telco υπηρεσίες. Επίσης, αυξήθηκαν οι πωλήσεις στις συνδέσεις σταθερής, ιδίως στο Fiber To The Home, ενώ αύξηση σημειώθηκε και στην κινητή.

Όσον αφορά στο 2024, αναφέρθηκε ότι η Γερμανός θα δώσει έμφαση στην εμπειρία των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων, θα συνεχίσει να ενισχύει το δίκτυο με νέα G Prime καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, νέες προϊοντικές κατηγορίες όπως το Smart Home και οι οικιακές μικροσυσκευές, με περισσότερα digital στοιχεία, αλλά και με βελτιωμένο e-shop. Επίσης, θα διαθέτει μεγάλη γκάμα smart προϊόντων, από κορυφαία brands, τους Tech Experts, οι οποίοι θα βοηθούν το κοινό να επιλέξει τις κατάλληλες συσκευές και εξειδικευμένους τεχνικούς της Cosmote για τη μελέτη του χώρου, την εγκατάσταση και τη συνδεσιμότητα των συσκευών στο έξυπνο σπίτι.