Σύμφωνα με ανακοίνωση της Publicis, «τα διοικητικά όργανα του ομίλου αισθάνονται την υποχρέωση να μελετήσουν κάθε πιθανότητα ενδυνάμωσης της θέσης του, με assets που θα μπορούσαν να συμβαδίσουν με τη στρατηγική του ομίλου και να προσφέρουν αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες του, ενισχύοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητά του για το μέλλον».

Ωστόσο, τόνισε ότι παρά το ότι ο διάλογος είναι πράγματι σε εξέλιξη, η εξαγορά δεν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Η Epsilon, ιδιοκτησίας της Alliance Data Systems αποτελεί τη 13η μεγαλύτερη εταιρεία στον χώρο των agencies στον κόσμο, με έσοδα της τάξης των 2,3 δισ. δολαρίων για το 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ad Age Datacenter. Ενδιαφέρον έχουν ήδη δείξει η Advent International και η Goldman Sachs Group Inc, ενώ η νικητήρια προσφορά θα μπορούσε να αναδειχθεί ακόμα και αυτή τη βδομάδα, κυμαινόμενη στα 5 δισ. δολάρια.

Μια συμφωνία θα σήμαινε πιθανόν τη μεγαλύτερη εξαγορά εταιρείας στον χώρο των agencies που έχει γίνει ποτέ, ξεπερνώντας αυτή της Dentsu Inc. προς 4,9 δισ. δολάρια από την Aegis Group και αυτή της Young & Rubicam από τη WPP προς 4,7 δισ. Ακόμα και έτσι, ωστόσο, το top3 των διαφημιστικών ομίλων δεν θα άλλαζε, με την Publicis να παραμένει στην τρίτη θέση, πίσω από τις WPP και Omnicom.