Έμφαση στις συσκευές με νοημοσύνη και υψηλή απόδοση

Αυτό ήταν το βασικό συμπέρασμα που προέκυψε από την παρουσίαση που πραγματοποίησε χθες η εταιρεία στον Πολυχώρο Πολιτισμού Αθηναΐς. Έμφαση δόθηκε στα νέα προϊόντα της Hotpoint, εταιρείας που βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της Indesit Company. Την παρουσίαση πραγματοποιήσαν o Lorenzo Fiorani, Area Marketing Manager East Europe της Indesit Company, ο Γιώργος Διακογεωργίου, Marketing Manager και η Κατερίνα Κασιάρη, Sales Manager της Indesit Company Ελλάδας. Κατά την ομιλία του ο L. Fiorani επισήμανε ότι η Indesit Company είναι η Νο 2 παραγωγός ηλεκτρικών συσκευών στην Ευρώπη και η Νο 5 διεθνώς, εμφανίζοντας το 2010 τζίρο 3 δισ. ευρώ και συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις. Το 2010 οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10%.

Ο Γ. Διακογεωργίου τόνισε τη δέσμευση της Hotpoint να προσφέρει συσκευές με νοημοσύνη, υψηλή απόδοση και μεγάλη ποικιλία. Σε ερώτηση για τις προβλέψεις του στην αγορά ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα, χαρακτήρισε πολύ δύσκολη την κατάσταση, τονίζοντας ότι για το 2011 θα υποστεί μείωση 15% σε σχέση με πέρυσι όταν βέβαια και η περυσινή χρονιά ήταν επίσης -10% σε σχέση με το 2009 (περίπου -25% σε 2 χρόνια). Η Κατερίνα Κασιάρη τόνισε ότι η Indesit Company συνεχίζει να παραμένει Νο2 κατασκευαστής λευκών οικιακών συσκευών στην Ελλάδα επενδύοντας 90 εκατ. ευρώ στην ανάπτυξη και το σχεδιασμό νέων καινοτόμων προϊόντων.