Για την ενίσχυση της επικοινωνίας μέσα στα καταστήματα

Το «my AB touch point», μια μορφή ψηφιακής σήμανσης, συνιστά ένα εναλλακτικό κανάλι επικοινωνίας, καθώς ένα ειδικό κιόσκι με ενσωματωμένη οθόνη αφής επιτρέπει στον καταναλωτή να πλοηγηθεί σε διάφορες θεματικές ενότητες, οι οποίες αφορούν προσφορές και προωθητικά προγράμματα, συνταγές, υπηρεσίες του καταστήματος, αλλά και πληροφορίες για τη γειτονιά.

Το επόμενο διάστημα οι λειτουργίες του «my AB touch point» θα διευρυνθούν και οι καταναλωτές θα μπορούν να εκφράσουν την άποψή τους, αλλά και να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για εργασία στα ΑΒ.