Έπειτα από την εξαγορά της σουηδικής Daddy

[ΜΑΪΑΜΙ] Κάποτε ίσως αρκούσαν μερικά ξενύχτια για να εξυπηρετήσουν πελάτες από άλλες ηπείρους, ωστόσο, όπως δήλωσε ο Alex Bogusky, Co-Chairman της CP+B, “τα τελευταία δύο χρόνια αποθάρρυνε πολλούς δυνητικούς πελάτες το γεγονός ότι δεν είχαμε γραφεία στο εξωτερικό”. Έτσι, παρά τη σπουδαία φήμη της, η CP+B δεν έχει καταφέρει φέτος να εντάξει κάποιον καινούργιο πελάτη στο ρόστερ της. “Η επέκταση στην Ευρώπη θα μας βοηθήσει να εξυπηρετούμε καλύτερα τους πελάτες μας και να “κερδίσουμε” περισσότερους διαγωνισμούς από πελάτες, όπως η Microsoft και η Burger King, οι οποίες έχουν έντονη δραστηριότητα εκτός Αμερικής”, συμπλήρωσε ο Bogusky.