Για την ψηφιακή επικοινωνία του νέου χυμού Όλυμπος με παντζάρι

Η καμπάνια σχεδιάστηκε έτσι ώστε να συνοδεύσει και να ενισχύσει την ATL επικοινωνία του νέου χυμού. Η digital επικοινωνία ξεκίνησε με pre-roll video στο YouTube και με ολοκληρωμένη Adwords Campaign χρησιμοποιώντας Display & Search Network της Google, τεχνικές SEM & Remarketing, όπως και native advertising στο Myfit.gr. O Αριστείδης Γκότσης, Co-Founder της Sheepfish δήλωσε: «Μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα καταφέραμε να “εκπαιδεύσουμε” το κοινό μας για τις ιδιότητες του χυμού Όλυμπος με παντζάρι και να τους οδηγήσουμε προς την αναζήτηση του στα ράφια των super market… Συνεχίζουμε δυναμικά την στρατηγική επικοινωνία μας, με γνώμονα τις αξίες που έχει θέσει η Όλυμπος στην ελληνική αγορά».