Από τον περασμένο Μάιο έχει ξεκινήσει και η συνεργασία στο χώρο των κοινωνικών δικτύων, η οποία αφορά στη στρατηγική social marketing και τη διαχείριση του λογαριασμού του στο Twitter και της fan page του Allou! Fun Park στο Facebook, η οποία ήδη αριθμεί πάνω από 73.000 likes. Η συνεργασία εγκαινιάστηκε και με τον πρώτο διαγωνισμό-activation του Allou! στο Facebook, το Allou! Summer Pass.

Πρόκειται για μια εφαρμογή κατά την οποία ο χρήστης καλείται να ανοίξει τη webcam του και να φωτογραφηθεί με το καλοκαιρινό «βραχιολάκι» του Allou!, το Allou! Summer Pass, για να μπει στην κλήρωση για 10 δωρεάν, πραγματικά βραχιολάκια, δηλαδή 10 δωρεάν ημερήσια πάσα, κάθε εβδομάδα. Μέχρι το τέλος του Αυγούστου θα δοθούν συνολικά 100 δωρεάν Allou! Summer Pass.

Στο τέλος του καλοκαιριού, ένας τυχερός που θα κληρωθεί μεταξύ όλων όσοι έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό, θα κερδίσει ένα χρόνο δωρεάν παιχνίδι στο Allou!Fun Park.