Έμφαση στα brands «Το Γαλακτοπωλείο» και «Danone Disney», επισημαίνει ο Χάρης Φεύγας

Έτσι, η Danone προχώρησε σε μείωση της τιμής του Activia, που φτάνει έως και 0,35 ευρώ στο ράφι. Παράλληλα, η νέα καμπάνια της σειράς Activia, επικοινωνεί τις νέες μειωμένες τιμές, που αφορούν μειώσεις κατά 0,35 ευρώ ανά τριπλέτα συσκευασίας Αγελάδος, κατά 0,25 ευρώ στο Στραγγιστό, και 0,20 ευρώ στις συσκευασίες με γεύσεις φρούτων των 200γρ. Παράλληλα, οι νέες συσκευασίες του Activia, απεικονίζουν τις αξίες της Danone για ποιότητα και φρεσκάδα, ενώ διευκολύνουν τον καταναλωτή στον ταχύτερο εντοπισμό πληροφοριών για τη γεύση του κάθε κωδικού.

Πρωταγωνιστής της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας για τα οφέλη του Activia είναι ο δημοσιογράφος υγείας Μιχάλης Κεφαλογιάννης. «Στόχος της στρατηγικής μας για το 2014 είναι να υποστηρίξουμε δυναμικά το Activia με μείωση τιμής, που αποτελεί και τη ναυαρχίδα της Danone, ενώ σκοπεύουμε να διατηρήσουμε την ένταση των προσφορών και σε άλλες μάρκες της εταιρείας, ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες της αγοράς» όπως επισημαίνει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Danone, Χάρης Φεύγας, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως η εταιρεία θα υποστηρίξει την περαιτέρω ενδυνάμωση των προϊόντων της, με έμφαση στη νέα μάρκα «Το Γαλακτοπωλείο» και στο παιδικό Danone Disney. Ήδη, τις προηγούμενες ημέρες έγινε το λανσάρισμα ενός νέου κωδικού στην παιδική σειρά «Danone Disney», το «Frozen Danone Disney».