Ακολουθώντας το παράδειγμα της διεθνούς καμπάνιας του ΕΟΤ για το 2020 η οποία απέσπασε 1 Gold και 1 Silver στα Tourism Awards 2021, η Yahoo (ex Verizon Media) έχει σχεδιάσει και συνεχίζει να υλοποιεί, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, την online διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας, η οποία προβάλλεται σε 10 χώρες και ολοκληρώνεται στις 30 Νοεμβρίου.

Όπως επισημαίνει η εταιρεία, είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα διαφημίζεται διεθνώς μέσω χρήσης AR – Augmented Reality Ads με Engagement Rate 11,5%, ενώ στο πλαίσιο της διεθνούς προβολής, αξιοποιούνται παράλληλα τόσο τα Yahoo Native Ads (με προβολή σε Yahoo Mail, Yahoo News, Apple News, Microsoft News, κ.ά.) με CTR 0,42%, όσο και το premium format των Brand Stories με Interaction Rate 5,5%.

Ως στρατηγικός εταίρος του ΕΟΤ για περισσότερα από 17 χρόνια, η Yahoo έχει ως βασικό στόχο «τη βέλτιστη προώθηση της χώρας στις διεθνείς αγορές, αξιοποιώντας πρωτογενή travel data & insights, αποκλειστικά travel audiences και καινοτόμα ad formats».