Την περασμένη Τετάρτη πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση της Επιτροπής Αξιολόγησης για τα MarTech Awards ’24, τα οποία διοργανώνονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την Boussias Events.

Υπό την ηγεσία του Προέδρου της Επιτροπής Αξιολόγησης Δημήτρη Δρόσου, Καθηγητή Ψηφιακού Επιχειρείν στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης απασχόλησαν θέματα, όπως η ανάγκη ολοένα και περισσότερων marketeers για χρήση της τεχνολογίας, η εξέλιξη και αναβάθμιση των υπάρχοντων υπηρεσιών και εργαλείων στον κλάδο, καθώς και η συνεχής προσαρμογή των τακτικών marketing σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην αγορά.

Τα μέλη μοιράστηκαν παραδείγματα και case studies από την εμπειρία τους, ενώ με το 26,6% του marketing budget να κατανέμεται σε παγκόσμιο επίπεδο στη χρήση martech, όπως αναφέρθηκε, επισημάνθηκε η ανάγκη για ενίσχυση της συνεργασίας παρόχων τεχνολογικών λύσεων και ομάδων marketing για την επιτυχία καλύτερων αποτελεσμάτων στην ελληνική αγορά. Συμμετοχές θα υποβάλλονται έως τις 20 Σεπτεμβρίου.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο rooftop του ξενοδοχείου The Modernist στην Αθήνα, με την Επιτροπή να εκφράζει ανυπομονησία για την έναρξη της αξιολόγησης, ενώ τα μέλη της συμφώνησαν ότι αναμένουν συμμετοχές οι οποίες κάνουν τη διαφορά.