Έως τις 10 Ιουνίου θα γίνονται δεκτές οι υποψηφιότητες στα Content Marketing Awards 2022, τα οποία διανύουν τη δεύτερή τους διοργάνωση, με στόχο να αναδείξουν τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες Content Marketing της χρονιάς.

Στην Προεδρία της Κριτικής Επιτροπής βρίσκεται και φέτος ο Κώστας Σύρμος, Global Marketing Director του The Lego Group, ο οποίος μαζί με 20 ακόμη έμπειρους επαγγελματίες και στελέχη θα αναδείξουν τα καλύτερα cases content marketing.

Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής δήλωσε: «Αυτή τη χρονιά ανυπομονώ, μαζί με την ομάδα των κριτών, να αξιολογήσουμε ακόμη πιο εντυπωσιακές υποψηφιότητες, να αναδείξουμε συναρπαστικό και engaging περιεχόμενο και να βοηθήσουμε να καθιερωθεί η σημαντικότητα του Content Marketing στις επιχειρήσεις». Περισσότερες πληροφορίες στο contentmarketingawards.gr.