Σύμφωνα με έκθεση της Jefferies

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Η συγκεκριμένη έκθεση ανέλυσε την ανάπτυξη του digital video advertising και του YouTube, προβλέποντας ότι οι online video διαφημίσεις θα αποτελούν έως το 2017 μια αγορά αξίας 13 δισ. ευρώ στις ΗΠΑ και το YouTube θα φτάσει το 2016 video ad πωλήσεις 6,7 δισ. ευρώ έναντι του φετινού 4,5 δισ. Η Google απέκτησε το YouTube το 2006 έναντι του ποσού του 1,2 δισ. ευρώ, το οποίο κρίθηκε από την τότε αγορά υψηλό, αφού δεν ήταν σαφές πως η Google θα κατόρθωνε να μετατρέψει σε κερδοφόρα επιχείρηση την μηδενικών εσόδων πλατφόρμα. Τέλος, η έκθεση της Jefferies αναφέρει ότι το YouTube έχει ήδη υπογράψει συμφωνίες 76 εκατ. ευρώ με τις Publicis και Magna Global.