Άγχος για το budget και τις συνθήκες αγορών
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Χριστουγεννιάτικων Αγορών της PayPal, το 67% των ελλήνων καταναλωτών αγχώνεται γιατί γνωρίζει ότι πρέπει να περιορίσει τα έξοδα, σε συνδυασμό με την αδυναμία αγοράς των ιδανικών δώρων, ενώ το 55% ανησυχεί μήπως ξεπεράσει το προβλεπόμενο budget.

Πάνω από τους μισούς Έλληνες (54%) μοιάζουν να ενοχλούνται από τον συνωστισμό, ενώ το 50% εκφράζει παράπονα για την αγένεια που συναντά στις «ουρές». Οι διαδικτυακές αγορές έρχονται για να αναστείλουν το άγχος. Το 2018, σχεδόν 4 στους 10 «εορταστικούς» αγοραστές στην Ελλάδα δείχνουν την προτίμησή τους στην online αγορά δώρων. Ανάμεσά τους, το 30% ψωνίζει μέσω κινητών συσκευών, αύξηση κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με πέρυσι. Βασικά πλεονεκτήματα είναι η δυνατότητα αγοράς από οποιοδήποτε σημείο και η ευελιξία.

Παράλληλα, το 59% των Ελλήνων θα κάνει διασυνοριακές αγορές, ενώ υπάρχει ανησυχία για το αν και πότε το προϊόν θα φτάσει στον προορισμό του ή αν θα είναι διαφορετικό. «Χαίρομαι που εμείς μπορούμε να βοηθήσουμε, ειδικά κατά τη διάρκεια των γιορτών, αφού η PayPal παρέχει υπηρεσίες όπως η Προστασία Αγοραστή (Buyer Protection ) ή η Κάλυψη Εξόδων Επιστροφής Παραγγελίας (Refunded Returns)», σημειώνει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.