Μια εικονική εορταστική αγορά θα δημιουργήσει το Snapchat τη Black Friday, επιστρατεύοντας τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας για να βοηθήσει τους καταναλωτές να περιηγηθούν στα προϊόντα. Η πλατφόρμα θα φιλοξενήσει έξι εμπειρίες αγορών με συμμετέχουσες εταιρείες τις Amazon Prime Video, Coca-Cola, Hollister, Under Armour, Verizon και Walmart.
Κάθε brand θα έχει ένα αποκλειστικό, custom εικονικό κατάστημα μέσα στην αγορά και οι χρήστες θα μπορούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους εντός της εφαρμογής. «Η εορταστική περίοδος είναι εξαιρετικά σημαντική για τα brands και τη σύνδεσή τους με τους καταναλωτές και η επαυξημένη πραγματικότητα αποτελεί το πιο προσωπικό, immersive και αποτελεσματικό μέσο προς αυτήν την κατεύθυνση», σχολίασε ο Luke Kallis, VP of US Advertiser Solutions.
Η εορταστική αγορά, η οποία θα λειτουργεί μέχρι το τέλος του έτους, αποτελεί το πιο πρόσφατο σε μια σειρά από features που έχουν ανακοινώσει οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης φέτος, προκειμένου να κερδίσουν την προσοχή των καταναλωτών ενόψει Χριστουγέννων. Σύμφωνα με την eMarketer, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν κατά 14% στα 211 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ αυτές τις γιορτές.
(Πηγή: AdAge)