Με την υψηλότερη κατάταξη για new entry

Την υψηλότερη κατάταξη ως new entry έλαβε το TikTok, στη φετινή λίστα του BrandZ 100, με τα πιο πολύτιμα brands. Κερδίζοντας τη θέση 79 με αξία 16,9 δισ. δολάρια, βρίσκεται μπροστά από ονόματα όπως Uber (85, με 16 δισ.), Adidas (92, με 15 δισ.) και Pepsi (99, με 13 δισ.). Η πλατφόρμα εμφανίζεται μάλιστα και ανάμεσα στα 10 κορυφαία media and entertainment brands του BrandZ. Μετρώντας περισσότερα από 1,5 δισ. downloads, το κοινωνικό δίκτυο ανήκει στην κινεζική εταιρεία τεχνολογίας ByteDance και αριθμεί 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Έχοντας τη φήμη ενός από τους πιο δημιουργικούς disruptors, το TikTok μετατρέπεται σημείο αναφοράς για τα brands που σπεύδουν πλέον να συνδεθούν μαζί του. Το αντίπαλον δέος, το Instagram, ήταν ένα από τα brands με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στη φετινή κατάταξη, καθώς εκτινάχθηκε κατά 15 θέσεις για να βρεθεί στην 29η (με αξία 41,5 δισ. δολάρια).

Το κοινωνικό δίκτυο αφήνει πίσω το YouTube στο νούμερο 37 της λίστας (ενισχυμένο κατά 15% σε αξία, φτάνοντας τα 37 δισ. δολάρια), αλλά και το LinkedIn στη θέση 43, (με +31% σε αξία, στα 29,9 δισ.). Στο πεδίο media and entertainment, το Instagram κατέγραψε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη του brand value, κατά 47%.
(Πηγή: Marketingweek.com)