Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή το 10ο Συνέδριο του IAB Hellas

Και αυτό γιατί στο δέκατο, επετειακό συνέδριο του IAB Hellas ήταν μαζική η προσέλευση marketers, επιβεβαιώνοντας ότι το digital καθιερώνεται στη συνείδηση της αγοράς και αποκτά όλο και πιο σημαντικό ρόλο στο marketing mix των ελληνικών εταιρειών. Με θέμα την digital επικοινωνία της επόμενης δεκαετίας, πρώτοι πήραν το λόγο 4 ομιλητές-μέλη του IAB Europe: ο Luc Tran-Thang της Orange Advertising Worldwide, ο Ruud Wanck του Group M, ο Michael Read της ComScore Europe και ο Tom Bowman του BBC Worldwide. Ακολούθως, ανέβηκαν στη σκηνή του Athens Metropolitan Expo ο James Tipple της Yahoo! και ο Justin Dewhirst του MSN, ενώ από ελληνικής πλευράς συμμετείχαν με ομιλίες ο Σταύρος Δρακουλαράκος της 24Media και η Κατερίνα Καραγιάννη της Atcom.

Τέλος, πραγματοποιήθηκαν και δύο πάνελ. Στο πρώτο με τίτλο «Creativity & Digital», έθεσε τις ερωτήσεις η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari και απάντησαν οι Μιχάλης Σαραντινός της Steficon, Σμαρώ Κουρή του Newsbeast.gr και Γιώργος Ζαλοκώστας της Unilever. Αντίστοιχα, στο δεύτερο πάνελ, υπό το συντονισμό του Σπύρου Ζαβιτσάνου της Nielsen Audience Measurement, κατέθεσαν τις απόψεις τους οι Άλεξ Καραγεώργης της Thinkdigital, Σπύρος Παπαγεωργίου της AdWeb και Ειρήνη Σαχά της Yahoo!.