Συνεχίζεται η ανάκαμψη στον κλάδο της Επικοινωνίας

(Νέα Υόρκη)  Μάλιστα, ανοδική πορεία ακολούθησαν όλοι οι κλάδοι της Επικοινωνίας, με πιο εντυπωσιακή όλων αυτή του Digital με 17,1%. Ακολούθησαν τα Media με 11,4%, το Direct Marketing με 8,0%, το Promotion με 7,8%, οι Δημόσιες Σχέσεις με 5,3% και η παραδοσιακή Διαφήμιση με 4,7%. Πάντως, σε ό,τι αφορά την απορρόφηση κονδυλίων, η τελευταία παρέμεινε στην κορυφή με 10,13 δισ. δολάρια, με την digital Διαφήμιση να έπεται με 5,86 δισ. και το Direct Marketing να συμπληρώνει την τριάδα με 5,57 δισ.

Η συνολική αύξηση του 7,9% έρχεται ως συνέχεια του +7,7% της προηγούμενης χρονιάς, επιβεβαιώνοντας τα βήματα ανάκαμψης που πραγματοποιεί τα τελευταία 2 έτη η αμερικάνικη Επικοινωνία. Κάτι που επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι από τον Φεβρουάριο του 2010 έχουν προστεθεί 48.400 θέσεις εργασίας.