Η διαδικασία εξελίσσεται και στην Ελλάδα, με τη συμμετοχή 4 media agencies

Όπως είναι γνωστό τον παγκόσμιο λογαριασμό της εταιρείας διαχειρίζεται από το 2009 η OMD της Omnicom, ωστόσο η Vodafone συνεργάζεται παράλληλα σε κάποιες αγορές και με τοπικά agencies. Η διαδικασία εξελίσσεται και στην Ελλάδα, στην οποία συμμετέχουν 4 agencies, τα Carat, ZenithOptimedia, Mindshare/Spot JWT και Tempo OMD. Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση αναμένεται διεθνώς εντός του Μαρτίου, αφού από την 1η Απριλίου θα πρέπει να έχει ξεκινήσει η συνεργασία της Vodafone με το νέο διεθνές της δίκτυο.