Η καμπάνια έχει παγκόσμιο χαρακτήρα και ξεκίνησε από το Heathrow το 2000

Στόχος της συγκεκριμένης καμπάνιας της HSBC είναι πέρα από τη διεθνή της διάσταση, να τονίσει τον κομβικό χαρακτήρα της Ελλάδας τόσο στον τοπικό πολιτισμό, όσο και μέσα στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Η καμπάνια έχει παγκόσμιο χαρακτήρα και ξεκίνησε από το αεροδρόμιο του Heathrow στο Λονδίνο το 2000. Πρόσφατα, πραγματοποιήθηκε ανανέωσή της με φωτογραφικό υλικό και μηνύματα που επικοινωνούν τη φιλοσοφία και το όραμα της HSBC.

Το νέο concept της παγκόσμιας καμπάνιας του brand HSBC, αποτελεί εξέλιξη του προηγούμενου, καθώς από την έννοια των διαφορετικών απόψεων και την ερμηνεία τους προχωρά ένα βήμα παραπέρα και κατανοεί την αντίθεση των αξιών μεταξύ των ανθρώπων. Το βασικό επικοινωνιακό μήνυμα της HSBC είναι: “Αναγνωρίζοντας και κατανοώντας τις αξίες των ανθρώπων ανά τον κόσμο, μπορούμε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα”.

Αρκετά από τα θέματα που παρουσιάζονται στη νέα καμπάνια, είναι κοινά για όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η τράπεζα, ενώ αποκλειστικά για την Ελλάδα δημιουργήθηκαν νέα τοπικά θέματα που βασίζονται στην ελληνική κουλτούρα και φιλοσοφία. Την επιμέλεια της καμπάνιας στην χώρα μας έχει η attp, ενώ διεθνώς η JWT.