Για πρώτη φορά, αφαιρεί συνολικά το κείμενο από τη σοκολάτα Dairy Milk, σε μια καμπάνια στήριξης της οργάνωσης Age UK για την καταπολέμηση της μοναξιάς των ηλικιωμένων. Το project διευρύνει τον κύκλο των brands που διαμορφώνουν την επικοινωνία τους αφήνοντας εκτός το brand name ή και το logo τους.

Η τελευταία καμπάνια των Doritos αποτελεί το πλέον πρόσφατο παράδειγμα. Λίγο νωρίτερα, η Mastercard είχε αφαιρέσει το wordmark από το λογότυπό της, αναζητώντας «μοντέρνα απλότητα», ενώ και τα Starbucks έχουν εκφράσει την προτίμηση να εμφανίζεται το logo χωρίς το wordmark.

Σύμφωνα με experts, η τάση αυτή οικοδομείται στην αυξανόμενη άνεση των καταναλωτών στην επικοινωνία χωρίς λέξεις, με τη χρήση emojis και gifs, ενώ εξυπηρετεί και την ανάγκη των brands να επεκταθούν σε αγορές που δεν χρησιμοποιούν το λατινικό αλφάβητο.
(Πηγές: Campaign, TheDrum)