Διοργανώθηκε στις 24 Νοεμβρίου από την Global Link

Το συνέδριο περιελάμβανε μεταξύ άλλων πάνελ με 3 success stories από την ελληνική αγορά (Geniki Bank, Wind, My Market), μια σημαντική διεθνή παρουσία (της Cristiani Oliveira, Προέδρου του παγκόσμιου Mystery Shopping Providers Association – MSPA) και παρουσιάσεις από έμπειρους Έλληνες διευθυντές.

Μεταξύ άλλων, στοιχεία και ερμηνείες για την τρέχουσα κρίση έδωσε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), Αντώνης Μακρής, ενώ ο Κώστας Σιγαλός, Διευθύνων Σύμβουλος της Global Link, ανέπτυξε τα 10 μυστικά για τη διεξαγωγή αποτελεσματικού Mystery Shopping.

Ως keynote speaker η Cristiani Oliveira, Πρόεδρος του MSPA έφερε το στίγμα των διεθνών εξελίξεων στο χώρο. Ανέφερε ότι για τις οργανώσεις εξυπηρέτησης πελατών σε κάθε επιχείρηση το ζητούμενο δεν είναι πια μόνο η προσφορά ποιότητας και η ικανοποίηση του πελάτη, αλλά η προσφορά άριστης εμπειρίας για την εξασφάλιση πιστότητας. Έκανε έκκληση στις επιχειρήσεις να θεωρήσουν το Mystery Shopping όχι μια ακόμη έρευνα καταγραφής στοιχείων, αλλά έναν συντελεστή στη γενικότερη προσπάθεια αλλαγής και βελτίωσης που δρομολογούν.

Τέλος, η Πρόεδρος του MSPA ενθάρρυνε επιχειρήσεις χονδρικής να εντάξουν το Mystery Shopping στα προγράμματα τους. Το συνέδριο συντόνισε ο Γενικός Διευθυντής της BOUSSIAS, Ξενοφών Χασάπης.