Η ελληνική παρουσία στο συνέδριο _AllThingsFacebook ‘13

Οι εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς παρουσίασαν απόψεις, στρατηγικές και καμπάνιες που αποδεικνύουν ότι τα εγχώρια brands έχουν «αγκαλιάσει» το Facebook και το έχουν εντάξει στο Marketing Mix, ενώ τα agencies έχουν πλέον τη γνώση να δημιουργήσουν αξιοζήλευτες ενέργειες. Η πρώτη ελληνική παρουσίαση ήταν από τους οικοδεσπότες της OTEAcademy. Ο διευθυντής εκπαίδευσης Βασίλης Βασιλειάδης, σε μία ομιλία που κέρδισε τις εντυπώσεις, παρουσίασε τη φιλοσοφία της OTEAcademy στo Facebook και τη σημασία που έχει η σωστή αντιμετώπιση του πελάτη.

Στη συνέχεια, ανέβηκε στη σκηνή η Βανίνα Λέκα, Sales Director της ThinkDigital, η οποία μίλησε για τα metrics που έχουν πραγματική αξία και πώς αυτά μπορούν να αποτελέσουν τα θεμέλια για την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής στο Facebook. Η Χριστίνα Φωτεινοπούλου, Online Manager της Wind, παρουσίασε τις ενέργειες που έγιναν για το λανσάρισμα του «W» στην ελληνική αγορά. Στην παρουσίασή της για λογαριασμό της ForestView, η Performance Marketing Director της εταιρείας Μάγδα Μαραγκουδάκη παρουσίασε επιτυχημένα case studies από την Coca-Cola, το you.gr και το MelinaMay.com. Τι κοινό είχαν αυτά τα παραδείγματα; Τα ξεκάθαρα KPIs και τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων μέσω της ανάλυσης κάθε καμπάνιας και των μετέπειτα δοκιμών για καλύτερες επιδόσεις.

Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος, CEO της Socialab, έθιξε για πρώτη φορά σε ελληνικό συνέδριο ένα θέμα-ταμπού: τα adblockers. Παρόλο που είναι ένα θέμα που απασχολεί τους marketers στο εξωτερικό, τα adblockers δεν συνιστούν, τουλάχιστον προς το παρόν, πρόβλημα για την ελληνική αγορά και ιδίως για το περιβάλλον του Facebook, στο οποίο οι διαφημίσεις είναι αρμονικά ενταγμένες στο newsfeed. Ο Νάσος Κυρατζόγλου, Creative Director της OgilvyOne μίλησε για το πώς μπορεί μία ιδέα να βρεθεί στο «μεγαλύτερο πρωτοσέλιδο του κόσμου», όπως χαρακτήρισε το Newsfeed του Facebook.

Τόνισε ότι ο καταναλωτής στην πραγματικότητα δεν νοιάζεται για το brand, αλλά αναζητά κάτι το αξιοσημείωτο που θα κερδίσει την προσοχή του και να τον κάνει να το μοιραστεί με τα αγαπημένα του πρόσωπα. Ο Κωνσταντίνος Νικητιάδης, συνιδρυτής της Cambo Industries, ανέβηκε στη σκηνή του _AllThingsFacebook ’13 για να παρουσιάσει την καμπάνια ‘Instagreece’, μία από τις πλέον επιτυχημένες online ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα. Το ‘Instagreece’ έχει εξελιχθεί σε μία ζωντανή και δραστήρια online κοινότητα, η οποία ευαισθητοποιείται πλέον και σε κοινωνικούς σκοπούς όπως η πρωτοβουλία Movember για την πρόληψη του καρκίνου του προστάτη.