Αρχής γενομένης από το 2011

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Μπορεί το product placement να εφαρμόζεται σε άλλες μεγάλες τηλεοπτικές αγορές, ωστόσο στη Βρετανία υπήρχαν μέχρι πρότινος σοβαρές αντιρρήσεις. Μάλιστα, η Vivianne Reding, ευρωπαία Επίτροπος, είχε επικρίνει τη βρετανική κυβέρνηση για τη στάση της και είχε προειδοποιήσει ότι «με αυτήν την απόφαση έβλαπτε τις εταιρείες παραγωγής οι οποίες έχουν μεγάλη ανάγκη αυτά τα έσοδα για να επιβιώσουν».

Πάντως, παρά την αλλαγή στάσης, η Ofcom θα ορίσει μια σειρά από προϋποθέσεις για ειδησεογραφικές εκπομπές, παιδικές σειρές και άλλα «ευαίσθητα» προγράμματα. Επίσης, θα τεθούν περιορισμοί σε ό,τι αφορά συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες, όπως στοίχημα, προϊόντα καπνού και φάρμακα, ενώ οι τηλεθεατές θα ειδοποιούνται για την ύπαρξη product placement στην αρχή και το τέλος κάθε εκπομπής.