Της Μαρία Γρηγορίου, Marketing Manager, Arla Foods Hellas

Το διαχρονικό «σημάδι» της πανδημίας στον καταναλωτή είναι…

Ότι αυτός πάτησε το κουμπί reset στις συνήθειες του, στις επιλογές του, στον τρόπο ζωής του. Αναθεώρησε, εκτίμησε, εξελίχθηκε και αποφάσισε να γίνει καλύτερος… Νοιάζεται περισσότερο για τη διατροφή του, τη φυσική του κατάσταση, νοιάζεται περισσότερο για τον πλανήτη και τον κόσμο που ζει. Αυτή την αλλαγή θα πρέπει να τη σεβαστούμε και να την κατανοήσουμε σε βάθος. Να τον ενθαρρύνουμε, να επηρεάσει με την συμπεριφορά του την καλύτερη και γρηγορότερη ανταπόκριση των εταιρειών μέσω των προϊόντων και της κοινωνικής δράσης αυτών. Οι επιδράσεις της πανδημίας μπορούν να είναι θετικές στο αύριο.

Αυτό που χρειάζονται σήμερα οι διαφημιζόμενοι από τα agencies, είναι…

Ενσυναίσθηση και όραμα. Μπορεί να έχουν πολυχρησιμοποιηθεί οι συγκεκριμένες λέξεις, πιστεύω όμως ότι η αβεβαιότητα, η ανασφάλεια, το απρόσμενο που έγινε σχεδόν καθημερινό ζητούν κατανόηση, νηφαλιότητα, ευελιξία, γρήγορα αντανακλαστικά, κοινό στόχο και φιλοδοξία.

Για να συνδεθεί σήμερα με την κοινωνία, το marketing πρέπει να…

Έχει purpose. Αν τα brands θέλουν να αποκτήσουν μια θέση στο μυαλό και την καρδιά των καταναλωτών πρέπει να αποκτήσουν ανθρώπινα χαρακτηριστικά, να ζουν την πραγματικότητα, να είναι δίπλα τους, να είναι αληθινά, να τους εμπνέουν και να αλλάζουν την καθημερινότητά τους προς το καλύτερο, να δίνουν ελπίδα.

Οι άνθρωποι αύριο θα αντιλαμβάνονται τις επιχειρήσεις ως…

Οργανισμούς που έχουν βάλει στο κέντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, προσέχουν το περιβάλλον με πράξεις και όχι με λόγια. Με στόχους και χρονικές δεσμεύσεις που θα πρέπει να τηρήσουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να αναπτύσσονται στο μέλλον.

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν…

Ότι αργήσαμε να ευαισθητοποιηθούμε σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και κατ’ επέκταση αφορούν τη ζωή μας. Μόνο όταν αντιληφθήκαμε τις επιπτώσεις και αρχίσαμε να τις ζούμε, καταλάβαμε τον πολύτιμο χρόνο που χάθηκε.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι…

Tullamore Dew Irish Whiskey «The Parting Glass» (TVC), προβλήθηκε το 2013 και μέχρι σήμερα το θυμάμαι… Ανατροπή, φιλία, εξαίσιο χιούμορ, απίστευτη φωτογραφία.