Το πρώτο, αφορά σε μία πολυπόθητη -τουλάχιστον για ορισμένους- «ένωση». Δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από τις φήμες περί αγοράς μεριδίου του Yahoo! από την Google. Αυτό μάλιστα που δεν είχε φανεί με την πρώτη ματιά ήταν το γεγονός πως η Google δεν ενδιαφερόταν μόνο για το core business της Yahoo!, αλλά για το δίκτυό του ως πιθανή διαφημιστική αγορά. Δηλαδή για τα 700 εκατομμύρια των μηνιαίων επισκεπτών του (που στην περίπτωση μιας εξαγοράς θα είναι εν δυνάμει χρήστες του Google+) αλλά και τα διάφορα μικρά και μεγάλα «υπό- site» περιεχομένου στα οποία η Google δεν έχει διαφημιστική πρόσβαση, καθώς η Yahoo! διαχειρίζεται μόνη της τη διαφήμιση στα site της και τα πηγαίνει κατά μισό δισεκατομμύριο δολάρια καλύτερα από την Google (οι προβλέψεις της δίνουν 1,6 δισ. έναντι 1,1 δισ.  της Google σε διαφημιστικό τζίρο για το 2001).

Και ενώ κάποια στιγμή μπήκαν στο παιχνίδι και η ιαπωνική Softbank και η κινεζική Alibaba, τελικά εμφανίζεται μια ανακοίνωση που υπόσχεται να κάνει τα πράγματα πολύ πιο ενδιαφέροντα (και ίσως ελπιδοφόρα): η Microsoft, η Yahoo! και η AOL ανακοίνωσαν ότι ενοποιούν τον ανεκμετάλλευτο διαφημιστικό τους χώρο -μ’ άλλα λόγια, οι διαφημιζόμενοι που δεν μπορούν να προβληθούν στα site της μιας εταιρείας, θα μπορούν να το κάνουν στα site των άλλων.

Λίγο αργότερα, ανακαλύψαμε πως οι πολέμιοι του Facebook (ή έστω, αυτοί που στέκονται απέναντί του σε θέματα προστασίας των προσωπικών δεδομένων) δεν πολεμούν «ανεμόμυλους». Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal και το follow-up του από το Reuters, το μεγάλο social network το οποίο βρίσκεται αντιμέτωπο με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission) για καταγγελίες σχετικά με αλλαγές στο καθεστώς περί προβολής των προφίλ των χρηστών, πρόκειται τελικά να υποχωρήσει (πέραν του ότι θα ζητάει πλέον τη σχετική άδεια από τους χρήστες), ενώ θα παραμείνει ανοιχτό σε ανεξάρτητους ελέγχους στο θέμα της προστασίας τέτοιων δεδομένων για την προσεχή εικοσαετία!

Κερασάκι στην τούρτα, η Adobe, που παύει να εξελίσσει το Flash Player της για τους browser των κινητών τηλεφώνων, στο πλαίσιο μιας «αναδόμησης» των οικονομικών της σχεδίων για την προσεχή χρονιά. Αλλά αυτό μπορεί να είναι και ένα ξεχωριστό θέμα για την επόμενη εβδομάδα…