Με ευρηματικούς τρόπους, που μιλούν τη γλώσσα των νέων, η καμπάνια NSFW του DUO χρησιμοποίησε ως βασικό όχημα digital κανάλια και γνωστούς Έλληνες YouTuber με μεγάλη απήχηση για να «χτίσει» επικοινωνιακά πίσω από τον άξονα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των νέων. Πρωταγωνιστικό ρόλο και φέτος είχε η ειδικός, σεξολόγος Ειρήνη Χειρδάρη, η οποία σε αλληλεπίδραση με τους YouTubers, μιλάει για «καυτά» θέματα γύρω από το σεξ, λύνοντας κάθε απορία με απλό και κατανοητό τρόπο.

Η καμπάνια στηρίζεται στο insight ότι οι νέοι έχουν μεγάλη περιέργεια για το σεξ, ωστόσο δεν θέλουν οι γύρω τους να πιστεύουν ότι δεν γνωρίζουν τα πάντα σχετικά με αυτό και έτσι το ψάχνουν, κυρίως online. Έτσι λοιπόν, χρησιμοποιεί «καμουφλαρισμένα» video με φυσιολογικό ορατά περιεχόμενο, ζητώντας από όσους παρακολουθούν να φορέσουν τα ακουστικά τους ώστε να ακούσουν όλο το «πιπεράτο» περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει, χωρίς να το καταλαβαίνουν οι γύρω τους.