Ισχυρή ανάκαμψη παρουσίασε το digital ad spend στην Ευρώπη, το β΄ εξάμηνο του 2020, σημειώνοντας αύξηση 6,3%, σε όλη τη διάρκεια της συγκεκριμένης χρονιάς, αγγίζοντας τα 69,4 δισ. ευρώ, αναφέρει η έρευνα «AdEx Benchmark 2020» του ΙΑΒ Europe. Το μερίδιο του digital advertising στη συνολική ευρωπαϊκή αγορά των media επιταχύνθηκε και αντιπροσωπεύει πλέον το 56,5% αυτής, ως συνέπεια της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών, οι οποίες προκλήθηκαν από τα διαδοχικά lockdowns και τη στροφή στο online shopping. H έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 24 από τις 28 αγορές της Ευρώπης, με ανάπτυξη να σημειώνεται στις 21 εξ αυτών. Συνολικά, σημειώθηκε αύξηση 9,1% στο display και κυρίως του video (10,1%), ενώ το audio σημείωσε, επίσης, αύξηση από χαμηλή βάση κατά 6,7% και το search 7,9% στα 30,3 δισ. ευρώ.

Επιπλέον, η τάση, η οποία επικράτησε τόσο στο display (66,6%), όσο και στο search (54,5%) είναι η χρήση mobile συσκευών. «Οι αλλαγές στην κατανάλωση, τις οποίες παρατηρούμε, δεν είναι προσωρινές, αλλά δομικές. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε μια σημαντική ευκαιρία το digital να συνεχίσει να αναπτύσσεται, να προσελκύει το κοινό και να το οδηγεί σε αγορές», σημείωσε ο Daniel Knapp, Chief Economist του IAB Europe.

(Πηγή: Warc)