Στα 223 εκατ. ευρώ η αξία των αγορών το 2020

Με ρυθμούς +52%, στο δίμηνο του 2021, συνεχίστηκαν οι αγορές καλλυντικών, συμπληρωμάτων διατροφής, βρεφικών και προϊόντων υγείας από τα e-φαρμακεία, σύμφωνα με την Convert Group. Το 2020 πραγματοποιήθηκαν στο κανάλι online αγορές αξίας 223 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ, ενώ η ετήσια online επισκεψιμότητα στα ελληνικά e-φαρμακεία έφτασε τις 118 εκατ. επισκέψεις. Επίσης, βρέθηκε ότι ο Νοέμβριος, με την Black Friday, παρουσίασε αύξηση 95%, o Aπρίλιος, με το πρώτο lockdown, αύξηση 85%, ενώ ο Δεκέμβριος, με το δεύτερο lockdown, αύξηση 66%, συγκριτικά με τους αντίστοιχους μήνες του 2019.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το 2020, παρατηρούνται οι εξής μεταβολές σε σχέση με το 2019: +37% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, +47% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +26% σε βρεφικά και παιδικά είδη και +98% σε προϊόντα υγείας. Η μέση έκπτωση το 2020 ήταν 36,1% σε σχέση με 37,8% που ήταν το 2019, ενώ η μόνη προϊοντική κατηγορία, από τις 20 που ανέλυσε η Convert Group, όπου αυξήθηκαν οι εκπτώσεις ήταν οι χειρουργικές μάσκες.