Πλήττεται η αξιοπιστία των social media;.

Εντυπωσιακή αύξηση καταγράφει το αναγνωστικό κοινό των διαδικτυακών ειδησεογραφικών Μέσων, με φόντο τη συνεχιζόμενη εξέλιξη της πανδημίας του κορωνοϊού. Σύμφωνα με στοιχεία της Pamco, οι αναγνώστες online ειδήσεων σε καθημερινή βάση αγγίζουν τα 34 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 10% ΥοΥ.

«Βλέπουμε μια μαζική επιστροφή στη δημοσιογραφία, σε αυτές τις δύσκολες στιγμές», σημειώνει η Τracy De Groose, Executive Chair της Newsworks. Ωστόσο, η εμπιστοσύνη δεν «διαχέεται» ισότιμα σε όλα τα Μέσα: «Αν ρωτήσεις τους ανθρώπους γενικά αν εμπιστεύονται τις ειδήσεις θα πάρεις διαφορετική απάντηση με το αν τους ρωτήσεις αν εμπιστεύονται το Μέσο που προτιμούν οι ίδιοι», επισημαίνει η ίδια.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Pamco, το 70% των ανθρώπων εμπιστεύεται το ειδησεογραφικό μέσο που διαβάζει, ενώ, σύμφωνα με την Edelman, παρατηρείται ενίσχυση της εμπιστοσύνης στα news brands κατά 25%, την ίδια στιγμή που η αξιοπιστία των social media περιορίζεται κατά 29%.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, οι νέες δυνατότητες engagement που προσφέρουν τα online Μέσα μέσω podcasts και email, μεταξύ άλλων, καθώς και η επαναξιολόγησή τους από το κοινό κατά την τρέχουσα κρίση μπορούν να ενισχύσουν τη θέση τους στο media plan, σε συνάρτηση πάντα με την υπευθυνότητα που και τα ίδια τα news brands θα επιδείξουν.
(Πηγή: TheDrum)