Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας, συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή». Η καμπάνια ξεκίνησε ως μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi. Η ιστορία ξετυλίγεται με τη βοήθεια της «κόκκινης κλωστής», η οποία συμβολίζει το αίμα, και πρωταγωνιστή τον αιμορροφιλικό ασθενή.

Με μία συμβολική κίνηση -το τράβηγμα της κλωστής- ο αιμορροφιλικός ασθενής απελευθερώνεται από τους περιορισμούς και επαναπροσδιορίζει τα όριά του. Φέτος, ο στόχος της καμπάνιας είναι να υπενθυμίσει τα μηνύματά της, ενθαρρύνοντας και στηρίζοντας ακόμη περισσότερο τους ανθρώπους που ζουν με αιμορρροφιλία, ώστε να ενημερώνονται συνεχώς για τις εξελίξεις στη διαχείριση του πόνου με απώτερο σκοπό μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

O Άρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, αναφερόμενος στην καμπάνια δήλωσε: «Η καμπάνια “Κόκκινη Κλωστή” αποτυπώνει τη φιλοσοφία του “Liberate Life”, του οράματος της Sobi για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία».