Πώς μπορούν οι εταιρείες να δημιουργήσουν μακροχρόνιες συνδέσεις με το κοινό; Ποια είναι τα βασικά KPIs για τον εταιρικό μετασχηματισμό, την επικοινωνία του και το onboarding των εργαζομένων;
Σε αυτά και άλλα ερωτήματα απάντησαν έλληνες και ξένοι experts στο πλαίσιο του 13ου Corporate Communication Conference που διοργάνωσε το Marketing Week της BOUSSIAS. Ο ακτιβισμός, το συναίσθημα, και το χιούμορ αναδείχθηκαν ως οι σημαντικότερες τάσεις, με το engaging storytelling, την έξυπνη χρήση influencers και την ανάληψη δημιουργικού ρίσκου να εντοπίζονται ως τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες.
Υποστηρίζοντας μια integrated προσέγγιση που εμπλέκει εσωτερικά και εξωτερικά κοινά, οι ομιλητές μοιράστηκαν τρόπους εδραίωσης σχέσεων εμπιστοσύνης και απόκτησης social license to operate, προτείνοντας μια bottom up προσέγγιση. Προς συζήτηση τέθηκε o νέος ρόλος των επαγγελματιών της εταιρικής επικοινωνίας, το αναβαθμισμένο skillset, οι νέες προκλήσεις και τα εργαλεία διαχείρισής τους, ενώ παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας της Global Link, αναφορικά με τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις των ανθρώπων του κλάδου.
Στο επίκεντρο βρέθηκε και το ζήτημα του εθνικού branding, με την παράθεση παραδειγματικών cases του εξωτερικού, αλλά και ανάλυση της στρατηγικής της ελληνικής πολιτείας, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της κυβέρνησης και του Αμερικανού πρέσβη στην Ελλάδα. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.