Με την καμπάνια «Pimp your Schoolbag» στο Facebook

Για να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα και να ενθαρρύνει τη συμμετοχή των χρηστών, το γραφείο της ThinkDigital στη Ρουμανία σχεδίασε και υλοποίησε στο Facebook το διαγωνισμό «Pimp your Schoolbag», βασιζόμενο στο insight που θέλει τους μαθητές να στολίζουν τη σχολική τους τσάντα. Ο διαγωνισμός, ο οποίος «έτρεξε» για 1 μήνα, υποστηρίχθηκε από στοχευμένες διαφημίσεις και sponsored stories στο Facebook, ενώ το «μίγμα» περιλάμβανε και σχετικό περιεχόμενο σε κάθε τοπική σελίδα της Microsoft.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς, η Microsoft αύξησε τους fans της στο Facebook κατά 36%, ενώ, μεταξύ άλλων, περισσότεροι από 11.000 χρήστες κατέληξαν στη σελίδα του Office 365. Όπως δήλωσε η Nancy Nemes, CMO Consumer Marketing της Microsoft, «ήταν ένα δύσκολο και απαιτητικό εγχείρημα, ωστόσο τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας και βοήθησαν τη Microsoft να επιβεβαιώσει για άλλη μία φορά την ηγετική παρουσία της σε αυτές τις 8 αγορές».