Η συνολική πτώση διατηρήθηκε σταθερή, στο -28,86%

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το ραδιόφωνο ήταν το μέσο που περιόρισε περισσότερο από κάθε άλλο τις απώλειές του, οι οποίες ήταν «μόλις» 4,39%, έναντι 20,46% που ήταν τον Ιούλιο σε σχέση με τον Ιούλιο του 2012. Ωστόσο, και οι εφημερίδες, αλλά και η τηλεόραση περιόρισαν τις απώλειές τους τον Αύγουστο, οι οποίες ήταν -21,59% (έναντι -25,34% τον Ιούλιο) και -8,12% (έναντι -12,58% τον Ιούλιο), αντίστοιχα. Αντίθετα, τις μεγαλύτερες απώλειες είχαν και πάλι τα περιοδικά, που έφθασαν το 42,21% έναντι απωλειών 36,12% τον Ιούλιο.

Ωστόσο, στο σύνολο 8μηνου, το διάστημα δηλαδή Ιανουάριος-Αύγουστος 2012, η συνολική διαφημιστική δαπάνη – πάντα σε τεκμαρτό επίπεδο- παρέμεινε ουσιαστικά σταθερή σε σχέση με τον Ιούλιο, αφού διαμορφώθηκε στο -28,86% έναντι -28,98% τον Ιούλιο. Ωστόσο, σε απόλυτα νούμερα αυξήθηκε, από 679.845.296 ευρώ τον Ιούλιο, σε 728.159.623 ευρώ τον Αύγουστο. Στο σύνολο του 8μηνου, τις μεγαλύτερες απώλειες έχουν υποστεί τα περιοδικά (-38,90%) και τις μικρότερες η τηλεόραση (-16,70%).

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ 8ΜΗΝΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012
ΜΕΣΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 ΠΟΣΟΣΤΑ (%) ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012 ΠΟΣΟΣΤΑ (%) ΜΕΤΑΒΟΛΗ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 15.856.413 23,89 14.569.336 30,16 -8,12
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ 31.385.061 47,29 18.137.851 37,54 -42,21
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 15.576.267 23,47 12.213.295 25,28 -21,59
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 3.549.847 5.35 3.393.845 7,02 -4,39
ΣΥΝΟΛΟ 66.367.588 100,00 48.314.327 100,00 -27,20
ΜΕΣΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 ΠΟΣΟΣΤΑ (%) ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012 ΠΟΣΟΣΤΑ (%) ΜΕΤΑΒΟΛΗ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 347.095.820 33,91 289.133.107 39,71 -16,70
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ 386.641.911 37,77 236.223.550 32,44 -38,90
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 231.730.339 22,64 161.925.251 22,24 -30,12
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 58.148.501 5,68 40.877.714 5,61 -29,70
ΣΥΝΟΛΟ 1.023.616.571 100,00 728.159.623 100,00 -28,86

Πηγή: Media Services, ποσά σε ευρώ