Η συνολική πτώση διατηρήθηκε σταθερή, στο -28,86%
Τα στοιχεία δείχνουν ότι το ραδιόφωνο ήταν το μέσο που περιόρισε περισσότερο από κάθε άλλο τις απώλειές του, οι οποίες ήταν «μόλις» 4,39%, έναντι 20,46% που ήταν τον Ιούλιο σε σχέση με τον Ιούλιο του 2012. Ωστόσο, και οι εφημερίδες, αλλά και η τηλεόραση περιόρισαν τις απώλειές τους τον Αύγουστο, οι οποίες ήταν -21,59% (έναντι -25,34% τον Ιούλιο) και -8,12% (έναντι -12,58% τον Ιούλιο), αντίστοιχα. Αντίθετα, τις μεγαλύτερες απώλειες είχαν και πάλι τα περιοδικά, που έφθασαν το 42,21% έναντι απωλειών 36,12% τον Ιούλιο.
Ωστόσο, στο σύνολο 8μηνου, το διάστημα δηλαδή Ιανουάριος-Αύγουστος 2012, η συνολική διαφημιστική δαπάνη – πάντα σε τεκμαρτό επίπεδο- παρέμεινε ουσιαστικά σταθερή σε σχέση με τον Ιούλιο, αφού διαμορφώθηκε στο -28,86% έναντι -28,98% τον Ιούλιο. Ωστόσο, σε απόλυτα νούμερα αυξήθηκε, από 679.845.296 ευρώ τον Ιούλιο, σε 728.159.623 ευρώ τον Αύγουστο. Στο σύνολο του 8μηνου, τις μεγαλύτερες απώλειες έχουν υποστεί τα περιοδικά (-38,90%) και τις μικρότερες η τηλεόραση (-16,70%).
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ 8ΜΗΝΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012 |
ΜΕΣΟ | ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 | ΠΟΣΟΣΤΑ (%) | ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012 | ΠΟΣΟΣΤΑ (%) | ΜΕΤΑΒΟΛΗ |
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ | 15.856.413 | 23,89 | 14.569.336 | 30,16 | -8,12 |
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ | 31.385.061 | 47,29 | 18.137.851 | 37,54 | -42,21 |
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ | 15.576.267 | 23,47 | 12.213.295 | 25,28 | -21,59 |
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ | 3.549.847 | 5.35 | 3.393.845 | 7,02 | -4,39 |
ΣΥΝΟΛΟ | 66.367.588 | 100,00 | 48.314.327 | 100,00 | -27,20 |
ΜΕΣΟ | ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 | ΠΟΣΟΣΤΑ (%) | ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ –ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012 | ΠΟΣΟΣΤΑ (%) | ΜΕΤΑΒΟΛΗ |
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ | 347.095.820 | 33,91 | 289.133.107 | 39,71 | -16,70 |
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ | 386.641.911 | 37,77 | 236.223.550 | 32,44 | -38,90 |
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ | 231.730.339 | 22,64 | 161.925.251 | 22,24 | -30,12 |
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ | 58.148.501 | 5,68 | 40.877.714 | 5,61 | -29,70 |
ΣΥΝΟΛΟ | 1.023.616.571 | 100,00 | 728.159.623 | 100,00 | -28,86 |
Πηγή: Media Services, ποσά σε ευρώ