Ο ιδρυτής του πρώτου βρετανικού mobile agency στο MMC ‘14

Έκτοτε η εταιρεία του έχει εδραιωθεί στην αγορά και έχει να επιδείξει εξαιρετικές δουλειές για πελάτες όπως η Daily Mail, η Dennis Publishing, ο Economist και η Wall Street Journal. Στις 3 Ιουλίου, ο Mick θα ανέβει στη σκηνή του Aμφιθεάτρου Maroussi Plaza για να μιλήσει για το post acquisition CRM, αποκαλύπτοντας τρόπους με τους οποίους διαφημιστές και διαφημιζόμενοι μπορούν να εξασφαλίσουν ότι οι χρήστες δεν θα εγκαταστήσουν απλώς ένα application, αλλά θα το χρησιμοποιούν ξανά και ξανά. Όπως σημειώνει ο ίδιος, «οι διαφημιστές και οι πελάτες τους πρέπει να πάψουν να αναζητούν περισσότερα downloads και να επιδιώξουν διαρκές engagement με το κοινό που έχει ήδη εγκαταστήσει τα applications».