Toν Chris Stephenson επέλεξε η PHD ως Global Chief Marketing Officer, μετά από θητεία δύο δεκαετιών ως strategist και planner στο παγκόσμιο media network. Ο Stephenson, ο οποίος αυτήν τη στιγμή εκτελεί χρέη Regional Head of Strategy and Planning APAC για την PHD με έδρα τη Σιγκαπούρη, θα μεταφερθεί στο Λονδίνο για να αναλάβει τα νέα του καθήκοντα με την έναρξη της νέας χρονιάς.

Διαδέχεται την Avril Canavan, η οποία αποχώρησε μετά από 11 χρόνια στη θέση και θα αναφέρεται στην παγκόσμια CEO Philippa Brown. Θα είναι υπεύθυνος για τη στρατηγική καθοδήγηση του εσωτερικού και εξωτερικού marketing του δικτύου, καθώς και για την ευθυγράμμισή του με τους αναπτυξιακούς στόχους.

Μεταξύ άλλων, αναλαμβάνει τη διάχυση του positioning της PHD «Make the Leap» στο δίκτυο των 107 γραφείων σε 74 χώρες. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του στο δίκτυο, έχει προσφέρει υπηρεσίες στρατηγικού media planning σε εταιρείες όπως οι Diageo, Unilever, Google, Coca-Cola, Adidas και Ferrero.

(Πηγή: Campaign)