Η Αργεντίνα Laura Visco δημιούργησε την αξιοσημείωτη «Is It Ok for Guys?» καμπάνια του brand Axe επάνω στην «τοξική αρρενωπότητα», η οποία «έτρεξε» σε παγκόσμιο επίπεδο και κατάφερε να συμπεριληφθεί στους 6 μόλις φιναλίστ για τη διάκριση Creative Director of the Year 2018 του AdAge. Η συνέντευξη της Laura Visco δημοσιεύεται στο πλαίσιο της νέας σειράς συνεντεύξεων της Best World Publicity που θα δημοσιεύσει το Marketing Week κατά αποκλειστικότητα, υπό τον τίτλο «The World’s Most Awarded Creative Directors».

Στο πλαίσιο της σειράς αυτής, μερικοί από τους πλέον βραβευμένους Creative Directors της διεθνούς διαφημιστικής σκηνής, απαντούν σε 9 συγκεκριμένες ερωτήσεις, σκιαγραφώντας μοναδικά insights για τη δημιουργικότητα, για τις πηγές απ’ όπου αντλούν έμπνευση, καθώς και για τη «ζωή» ενός Creative Director. Μέσα από τις ιδιαίτερα ευρηματικές – και κάπου αναπάντεχες απαντήσεις τους -, ο αναγνώστης μπορεί να σχηματίσει μια αρκετά χαρακτηριστική εικόνα για το backround των σημαντικών Creative Directors που κινούν τα νήματα της δημιουργικότητας στη διεθνή διαφήμιση.

Ένα από τα διαχρονικά ερωτήματα που πιστεύω ότι όλοι θα θέλαμε να κάνουμε σε Creative Directors είναι το πόσο εύκολο είναι γι’ αυτούς να διαχειρίζονται την ανάγκη να είναι πάντα δημιουργικοί και να δημιουργούν διαφημίσεις που να ξεχωρίζουν. Η απάντηση της Laura Visco σε σχετική ερώτηση δείχνει ότι δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιους… υπερήρωες που αισθάνονται διαρκώς δημιουργικοί: «Ο μεγαλύτερος φόβος μου ήταν το να μην μπορώ να σκεφτώ νέες ιδέες κάθε μέρα. Το οποίο, με έναν τρόπο, είναι ένας λογικός φόβος να τον έχει κανείς. Νιώθω ότι κάποιες φορές παίρνουμε ως δεδομένη και ως απόλυτα φυσιολογική την “always on” πτυχή του να είσαι ένας creative».