Μόλις ένα στα 10 διεθνή brands πιστεύει ότι το τρέχον μοντέλο media agency ταιριάζει στις μελλοντικές ανάγκες του, σύμφωνα με έρευνα. Η μελέτη της MediaSense και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, διαπίστωσε ότι το 24% των brands πιστεύουν ότι το μοντέλο που ακολουθούν δεν ήταν κατάλληλο για μελλοντικούς σκοπούς τους, ενώ η πλειοψηφία (64%) θεωρεί ότι είχε το σωστό μοντέλο, αν και υπήρχε «περιθώριο βελτίωσης».

Η έκθεση «Future of Media Agency Models» βασίστηκε σε διαδικτυακή έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 70 πολυεθνικοί οργανισμοί από διάφορους τομείς. Η έρευνα έδειξε ότι το καθιερωμένο μοντέλο είναι «καλά ευθυγραμμισμένο με αυτήν τη φιλοδοξία» και το 77% λειτουργεί σε αυτό το πλαίσιο, ωστόσο το 23% «προωθεί ακόμη περισσότερο την ατζέντα απλούστευσης και στοχεύει στην ενοποίηση των media, του creative, των data και της τεχνολογίας και στην παροχή τους από έναν συνεργάτη».

Επιπλέον, η έρευνα διαπιστώνει ότι το 45% των ερωτηθέντων αναζητά περισσότερη ευελιξία, συγκεκριμένα στον τρόπο εξυπηρέτησης, και το 37% «απλοποίηση μέσω λιγότερων και πιο ολοκληρωμένων συνεργατών».

(Πηγή: Campaign)