Με αφηγητή τη «φωνή» των ντοκιμαντέρ για τη φύση David Attenborough, το σποτ ενθαρρύνει τα brands να προσφέρουν το 0,5% του media spend τους για τις διαφημίσεις που περιλαμβάνουν ζώα – το 20% όλων των διαφημίσεων παγκοσμίως, σύμφωνα με την καμπάνια- σε ένα ίδρυμα που διαχειρίζεται τα χρήματα για την πρόληψη της εξαφάνισης, τη διατήρηση των οικοσυστημάτων και την ενίσχυση της ευημερίας των ζώων.

Με ιδρυτή την Clemenger BBDO, το fund φιλοξενείται από το Πρόγραμμα Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και αναμένεται να συγκεντρώνει 100 εκατ. δολάρια τον χρόνο τα τέσσερα πρώτα χρόνια. Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, David Droga, εξύμνησε την καμπάνια για την εξεύρεση μιας διεξόδου για τις εταιρείες προκειμένου να κάνουν κάτι πραγματικά καλό με τα χρήματά τους, ανεξάρτητα από τα κίνητρά του.

«Πραγματικά δεν με νοιάζει αν τα brands το κάνουν από ανάγκη ή για ηθικούς λόγους», δήλωσε ο ίδιος και πρόσθεσε: «Σίγουρα, κερδίζουμε όλοι. Το πρόβλημα είναι όταν αφιερώνεις X εκατ. δολάρια για έναν σκοπό και μετά ξοδεύεις το εικοσαπλάσιο ποσό προκειμένου να το πεις στον κόσμο».
(Πηγή: TheDrum)