Με την πανδημία να επιταχύνει την ανάπτυξη του e-commerce και πολλαπλά κανάλια να επιδιώκουν την προσοχή του καταναλωτικού κοινού, τα brands γίνονται πιο καινοτόμα στα μηνύματά τους. Στο πλαίσιο αυτό, η Google παρουσίασε, την περασμένη Πέμπτη, μια σειρά νέων χαρακτηριστικών, κατά τη διάρκεια ενός Google Marketing livestream με έμφαση στο shoppable περιεχόμενο.

Ένα από τα εργαλεία που παρουσιάστηκαν, το Product Feeds, θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να συνδέουν προϊόντα με υφιστάμενες video ή image διαφημιστικές καμπάνιες στο YouTube. Το Product Feeds μπορεί, επίσης, να προβάλλει διαφημίσεις κατά τη διάρκεια video ads με δυνατότητα skip, δίπλα ή κάτω από το video.

Επίσης, οι retailers μπορούν εγκαταστήσουν ένα Google Merchant Center feed, το οποίο θα ενισχύει τα αποτελέσματά τους στο Google Shopping με έναν κατάλογο προϊόντων, ο οποίος συνδέεται απευθείας στις direct response διαφημιστικές καμπάνιες τους.

«Τα video formats θα παρέχουν στους θεατές περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα, κάνοντάς τις πιο προσβάσιμες και μειώνοντας τους ενδοιασμούς αγοράς», σημείωσε η Nicky Rettke, Director, Product Management, YouTube Direct Response

(Πηγή: Campaign)