Στο πλαίσιο του 18μηνου rebranding της

(ΙΛΙΝΟΪΣ) Σύμφωνα με την εταιρεία, η στρατηγική δεν θα περιλαμβάνει απαραίτητα τα τυπικά στοιχεία rebranding όπως νέο λογότυπο, αλλά θα επικεντρωθεί στην βελτίωση του customer service, στη δημιουργία νέου μενού και στον επαναπροσδιορισμό της marketing πολιτικής της, κυρίως online και στα social media, στα οποία αναρτώνται πολλά αρνητικά σχόλια για αυτήν. Μεταξύ άλλων, η αλυσίδα σκοπεύει να εντάξει περισσότερα φρούτα και λαχανικά στο μενού, να ανακαινίσει τα καταστήματά της, να ανοίξει νέα και να προσφέρει σε αυτά δωρεάν WiFi. Ο CEO Don Thompson ανέφερε ότι σκοπός είναι τα McDonald’s να καταστούν ένα «πιο έμπιστο και σεβαστό brand που θα παρέχει μια εμπειρία που θα ικανοποιεί τους καταναλωτές».