Σε ζητήματα diversity, equity και inclusion (DE&I) εστιάζουν marketers σε όλον τον κόσμο, με τα 3/4 αυτών να υποστηρίζουν ότι η χρήση περισσότερο diverse περιεχομένου συμβάλλει στη φήμη των brands, αναφέρει νέα έρευνα της Shutterstock με τίτλο « DE&I in Marketing: A Global Report».

Παρά την απαξιωτική, κάποιες φορές, κάλυψη και σχολιασμό των DE&I στην πολιτική, τα media ή τις social πλατφόρμες, τα brands σε πολλά μέρη του κόσμου εμφανίζονται έτοιμα να υποστηρίξουν αυτό που τα ίδια και οι πελάτες τους αναγνωρίζουν ως δίκαιο. Ενδεικτικά, βρέθηκε ότι 63% των global marketers δηλώνουν ότι τα κοινωνικά κινήματα, όπως το Black Lives Matter, επηρέασαν τις αποφάσεις σε επίπεδο content τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ 65% συμφωνούν ότι το φυλετικό και εθνοτικό diversity αποτελεί σημαντικό παράγοντα κατά τη στόχευση κοινού για καμπάνιες.

Επίσης, 37% πιστεύουν ότι η ικανότητά τους να παρέχουν diverse περιεχόμενο επηρεάστηκε σημαντικά από τους περιορισμούς στις μετακινήσεις, ενώ περισσότεροι από 34% θεωρούν ότι η ακριβής αποτύπωση του κόσμου αποτελεί τον πιο σημαντικό στόχο για το περιεχόμενο στις marketing καμπάνιες. (Πηγή: Warc)