Το ad industry αποτυγχάνει στην αντιπροσώπευση των μεγαλύτερων ηλικιακά ομάδων του πληθυσμού, αναπαράγοντας επιβλαβή πρότυπα σχετικά με τη γήρανση, διαπιστώνει νέα έρευνα του Centre for Ageing Better της Βρετανίας. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι πολλά διαφημιστικά αναπαριστούν ανθρώπους τρίτης ηλικίας μόνους και θλιμμένους, συνοδεία μελαγχολικής μουσικής, με τον θάνατο και τη φυσική παρακμή να αποτελούν κοινά τους θέματα.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις για προϊόντα αντιγήρανσης κάνουν λόγο για αποφυγή των αρνητικών συνεπειών της γήρανσης, ενισχύοντας την πεποίθηση ότι η γήρανση αποτελεί κάτι αρνητικό, το οποίο πρέπει να αποτραπεί. Το Κέντρο καλεί τους διαφημιστές να αποφεύγουν τα στερεότυπα, αναφέροντας ότι το κοινό 50+ ετών συνιστά μία σημαντική μερίδα πληθυσμού που συμβάλλει στο consumer spend.
(Πηγή: marketingweek.com)